سرپرست تیم تولید کننده عنوان XCOM: Enemy Unknown؛یعنی آقای “جک سالومون” در طی مصاحبه ای با وب سایت وی جی گفت که در این بازی نسبت به نسخه های قبلی آن باید تاکتیکی تر و حساب شده تر با دشمنان خود بجنگید.
.
.
وی در هفته گذشته و در مصاحبه با خبرنگار وب سایت وی جی گفت:
“XCOM: Enemy Unknown تفاوت های زیادی با گذشته دارد و این بار نمی توان تنها با شلیک کردن دشمنان را از پای درآورد؛باید با تفکر پیش بروید و تاکتیک های مخصوصی برای شکست دادن دشمنان در نظر بگیرید تا با شکست مواجه نشوید.”
وی ادامه داد:
“دشمنان موجوداتی نیستند که به سمتتان بیایند و شما با چند شلیک آن ها را بکشید؛آن ها نیز در صورت موفق نشدن دست به کار دیگری می زنند و این نشان از هوش مصنوعی خوب بازی است؛بهتر بگویم تازه کاران در اوایل بازی به مشکل بر می خورند.جنگ های تاکتیکی در XCOM: Enemy Unknown می توانند خیلی لذت بخش باشند.”
“سالومون” درباره میزان ریسک این کار گفت:
“به هر حال باید ریسک را هم پذیرفت؛مطئنا کسانی هستند که علاقه ای به جنگ های تاکتیکی ندارند و به بازی های تیراندازی علاقه دارند که می توان با شلیک در مدت چند ثانیه دشمن را نیست و نابود کرد؛ما نمی خواهیم این طور باشیم و ریسک را می پذیریم.”
نظر شما راجع به این سبک بازی در XCOM: Enemy Unknown چیست؟