loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 205 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

مراحل طراحی موشن کپچر بازی Metal Gear Solid 5 درحال پیشروی است.اقای Eric Bossic کسی که وظیفه طراحی موشن کپچر سایلنت هیل ۴ را برعهده داشته است امروز طی مصاحبه‌ای با وبسایت Silent Haven اذعان داشت که اخیرا مقداری از کارهای موشن کپچر بازی را برای کوجیما پروداکشن به پایان رسانده است. البته وی اضافه کرد که برای اتمام ساخت بازی، زمان زیادی وقت لازم است.

اقای Eric Bossic طی مصاحبه‌اش با Silent Haven در مورد کارهای اخیرش، به همکاریش با کوجیما پروداکشن اشاره داشت. وی گفت:

“آخرین کار من مربوط می شد به Metal Gear جدیدی که قرار است در آینده عرضه شود. پاییز امسال نیز دوباره به پیش کوجیما پروداکشن برمی‌گردم تا بقیه‌ی کارهای مراحل موشن کپچر را انجام دهم. البته ممکن است چند جلسه‌ی دیگر نیز علاوه بر آن، طول بکشد. چون هنوز زمان کارهای زیادی است که برای اتمام ساخت پروژه باید انجام دهیم.”

وقتی که از اقای Bossic پرسیدند که درحال حاضر بر روی کدام پروژه‌ی Metal Gear کار می‌کنید وی جواب داد:

“من بر روی شماره‌ی آینده‌ی Meal Gear کار می‌کنم که تنها می‌توانم بگویم که زودترین زمان ممکن برای عرضه‌‌ی آن تابستان سال آینده می‌باشد. اگر بیش از آن طول کشید، من باز هم فقط بر روی بخش موشن کپچر بازی کار می‌کنم.تنها فقط مطمئنم که از صدای من در بازی استفاده نمی‌شود. اما برای بقیه‌ی چیزها هیچ اطلاعاتی ندارم. حتی نمی‌دانم عنوان بازی چیست، کوجیما پروداکشن واقعا سری و مرموز در این مورد رفتار می‌کند و گاهی اوقات موقع کار سر صحنه حتی نمی‌دانم داستان کامل آن چیست. همه‌ی این‌ها تنها به این‌ خاطر است که آن‌ها می‌خواهند این موضوع و در واقع این بازی را مخفی نگه دارند.فکر کنم مشکلی نداشته باشد که به این موضوع اشاره کنم که من بر روی این بازی کار می‌کنم، چون همه می‌دانند که کوجیما در حال ساختن چیز جدیدی است. تنها چیزی که هست، من برای مدتی نمی‌توانم جوابی به سوالات شما در مورد بازی Metal Gear Solid 5 بدهم و یا اینکه چیزی در مورد آن بگویم.”

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لطفا

لطفا نظر بديد

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 4,900
  • بازدید کلی : 78,375