loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 264 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت EA Sports بالاخره کاور رسمی بازی FIFA 13 را مشخص کرد.همانطور که انتظار می رفت لیونل مسی در کنار رو ستاره جوان اینده دار دیگر قرار گرفته است.این دو بازیکن جو هارت دروازه بان منچسترسیتی و چمبرلین بازیکن تیم ارسنال می باشند.شرکت EA این خبر را در صفحه رسمی یوتیوب خود اعلام کرده است.چمبرلین که برای اولین بار بر روی کاور فیفا ۱۳ می رود در این باره می گوید:

“من همیشه یکی از طرفداران سرسخت بازی ها هستم. واقعا خوشحال هستم و هنوز هم نمی توانم این را باور کنم!”

همانطور که میدانید فیفا برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ دیگر وین رونی را بر روی کاور خود نمی بیند.شرکت EA در این مورد می گوید:

“وین رونی و سری بازی های فیفا با هم افتخارات زیادی را کسب کردند؛اما دیگر وقت ان رسیده بود که هر دوی ما راه دیگری در پیش بگیریم.ما بهترین ارزو ها را برای رونی خواستار هستیم و ما امیدواریم که همچنیان افتخارات زیادی برای تیم باشگاهی و ملی کسب کند”

FIFA 13 در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲ برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لطفا

لطفا نظر بديد

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 4,899
  • بازدید کلی : 78,374