loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 212 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر با خبر باشید چندی پیش آقای “داوید برویک”؛کارگران نسخه دوم سری Diablo انتقاداتی از بازی Diablo III و کارگردان آن کرد و این بازی را دور از یک عنوان دل خواه خودش دانست.

.

.

“داوید برویک” در مصاحبه ای گفت:

“من احساس میکنم سازندگان Diablo III قلبن دوست نداشته اند که یک بازی کامل منتشر کنند و انتظارات مردم را برآورده نکرده اند؛تیم من با تمام وجود بر روی Diablo II کار کرد و قطعا خیلی ها با من موافقند که پس از سال ها انتشار Diabo III نتوانست مردم را راضی کند.”

پس از این آقای “جی ویلسون”؛کارگردان نسخه سوم دیابلو برخورد بسیار تند و خشنی در صفحه فیس بوک خودش با آقای “داوید برویک” نشان داد و قطعا “برویک” این پرخاشگری را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

9nine9 بازدید : 190 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

بر اساس تحقیقاتی که شرکت Galt در کشور انگلستان صورت داده است؛درصدر بسیاری از والدین انگلستانی از بابت بیش از بازی کردن کودکان خود نگران هستند.

.

.

این تحقیق که حدودا ۲۰۰۰ خانواده را شامل می شد؛در نهایت نشان داد که در ایام تابستان مهم ترین سرگرمی کودکان انگلستانی بازی های ویدئویی هستند و بیشتر از ۸ ساعت سر آن ها را گرم می کنند!

در پایان این تحقیقا مشخص شد که از این تعداد یک ششم والدین مشکلی با بازی کردن کودکشان ندارند؛۶۴% نیز تمایلی به سرگرم شدن کودکشان با بازی های ویدئویی نداشتند.

همچنین یکی از جالب ترین نتایج به دست آمده این است که ۱۲/۵% کودکان انگلستانی دارای آیپد هستند و ۵۸۱ یورو قیمت میانگین کنسول هایی هست که هر کودک انگلستانی در اتاق خودش دارد!

9nine9 بازدید : 154 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید خیلی ها انتظار دارند با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی از نسل بعدی Xbox قیمت Xbox 360 کاهش یابد؛اگر چه قیمت کینکت کاهش یافته است امّا تحلیل گران بر این باورند که Xbox 360 در سال جاری میلادی دیگر کاهش قیمت نخواهد داشت.

.

.

GI.biz مصاحبه ای با تحلیل گر EEDAR یعنی آقای “جس دیوینیچ” ترتیب داد که وی در این مصاحبه  گفت:

“من و دیگر تحلیل گران فکر نمی کنیم که مایکروسافت بخواهد قیمت Xbox 360 را کاهش دهد؛حداقل تا پایان سال ۲۰۱۲ این طور خواهد بود.”

وی ادامه داد:

“امکان دارد بسته های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی برای Xbox 360 عرضه شود و یا هر اتفاق دیگری بیفتد؛این مهم است که قیمت این کنسول کاهش پیدا نمی کند.شاید برخی فکر می کنند زمان رونمایی از Xbox 720 در سال ۲۰۱۳ می باشد و در نتیجه مایکروسافت قیمت Xbox 360 را کاهش می دهد؛نه این طور نیست,مایکروسافت از بابت اوضاع کنسولش راضی است.”

علاوه بر آقای “دیوینیچ” بسیاری دیکر از منتقدان و تحلیل گران دنیای بازی های رایانه ای نیز با وی هم عقیده هستند.

9nine9 بازدید : 277 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

“یوس جیولموت” ؛ مدیر عامل شرکت یوبیسافت در طی مصاحبه ای میزان دزدی های دیجیتالی بازی های رایانه ای را ۹۵% دانست و گفت که بهترین راه حل برای رفع شدن این موضوع عرضه بازی های  Free To Play(بازی هایی که به صورت رایگان می توان دانلود کرد اما برای امکاناتش باید بهایی پرداخت و بعد دانلود کرد) می باشد.

.

.

وی گفت:

“با استفاده از بازی های Free To Play این مشکلات بر طرف می شوند و می توان از کشور هایی که قبلا از آن ها درآمدی حاصل نمی شد نیز درآمد کسب کرد.”

وی ادامه داد:

“این کار بسیار خوب است اما باید هوشمندانه انجام بگیرد؛ کنسول های نسل بعد نیز باید تلاش خود را در این زمینه داشته باشند.”

مطمئننا چنین کاری برای کشورهایی مانند ایران نمی تواند خوب باشد! نظر شما چیست؟

9nine9 بازدید : 199 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

عنوان Need For Speed: Most Wanted نام بزرگ جدیدی است که قرار است در همایش Eurogamer Expo قابل بازی باشد و در این نمایشگاه نمایش های جداگانه و خوبی داشته باشد.

.

.

شرکت EA مشخص کرد که Need For Speed: Most Wanted در همایش Eurogamer Expo 2012 و در روز جمعه؛۲۸ سپتامبر قابل بازی خواهد بود.

EA همچنین قول یک نمایش بزرگ از این بازی را در این همایش داد و اعلام کرد که از بازی کننده های حرفه ای برای رفع اشکالات بازی استفاده می کند و برنامه های ویژه ای برای این بازی دارد.

همایش Eurogamer Expo 2012 از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ام سپتامبر در لندن برگذار خواهد شد.

9nine9 بازدید : 174 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

به نقل از مهر:

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای یک بازی جدید با موضوع علمی تخیلی پروانه ساخت صادر کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای “آدم نما” به نویسندگی میلاد میثمی برای استودیو بازی سازی سپید طراحان پارسیان طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد؛ این بازی به سبک اکشن – ادونچر بوده و دارای دوربینهای اول و سوم شخص است.

داستان بازی مربوط به یک شرکت چند ملیتی تولید رباتهای” آدم نما ” در ایران ۲۰ سال آینده است که در این شرکت دانشمندان در حال تولید رباتهای آدم نما با هوش مصنوعی قوی بوده که بر اثر یک اتفاق یکی از رباتها از کنترل خارج شده و کنترل شرکت را در دست می گیرد؛ بازیکن در نقش مامور امنیتی شرکت با کمک یک دانشمند ایرانی باید بدون صدمه زدن به دستاورد های تحقیقاتی، اوضاع را به روال سابق برگرداند.

این بازی در ۵ مرحله با یک داستان منسجم و دقیق دنبال می شود و از ویژگی های آن می توان به تنوع بالای محیط های بازی اشاره کرد به نحوی که هر مرحله از بازی در یک محیط جدید و جذاب بازی خواهد شد.

به گزارش مهر، براساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست؛ بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید بازیهای رایانه ای می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

منبع

9nine9 بازدید : 166 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

سرپرست تیم تولید کننده عنوان XCOM: Enemy Unknown؛یعنی آقای “جک سالومون” در طی مصاحبه ای با وب سایت وی جی گفت که در این بازی نسبت به نسخه های قبلی آن باید تاکتیکی تر و حساب شده تر با دشمنان خود بجنگید.

.

.

وی در هفته گذشته و در مصاحبه با خبرنگار وب سایت وی جی گفت:

“XCOM: Enemy Unknown تفاوت های زیادی با گذشته دارد و این بار نمی توان تنها با شلیک کردن دشمنان را از پای درآورد؛باید با تفکر پیش بروید و تاکتیک های مخصوصی برای شکست دادن دشمنان در نظر بگیرید تا با شکست مواجه نشوید.”

وی ادامه داد:

“دشمنان موجوداتی نیستند که به سمتتان بیایند و شما با چند شلیک آن ها را بکشید؛آن ها نیز در صورت موفق نشدن دست به کار دیگری می زنند و این نشان از هوش مصنوعی خوب بازی است؛بهتر بگویم تازه کاران در اوایل بازی به مشکل بر می خورند.جنگ های تاکتیکی در XCOM: Enemy Unknown می توانند خیلی لذت بخش باشند.”

“سالومون” درباره میزان ریسک این کار گفت:

“به هر حال باید ریسک را هم پذیرفت؛مطئنا  کسانی هستند که علاقه ای به جنگ های تاکتیکی ندارند و به بازی های تیراندازی علاقه دارند که می توان با شلیک در مدت چند ثانیه دشمن را نیست و نابود کرد؛ما نمی خواهیم این طور باشیم و ریسک را می پذیریم.”

نظر شما راجع به این سبک بازی در XCOM: Enemy Unknown چیست؟

لطفا

لطفا نظر بديد

تعداد صفحات : 17

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 5,214
  • بازدید کلی : 78,689