loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 192 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

امروز شرکت کونامی سه اسکرین شات از بازی PES 2013 منتشر کرد که مربوط به بخش UEFA Champions League (لیگ قهرمانان اروپا) می شود.PES 2013 در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۲ برای تمامی پلتفرم های موجود عرضه خواهد شد.

منبع

9nine9 بازدید : 206 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

مراحل طراحی موشن کپچر بازی Metal Gear Solid 5 درحال پیشروی است.اقای Eric Bossic کسی که وظیفه طراحی موشن کپچر سایلنت هیل ۴ را برعهده داشته است امروز طی مصاحبه‌ای با وبسایت Silent Haven اذعان داشت که اخیرا مقداری از کارهای موشن کپچر بازی را برای کوجیما پروداکشن به پایان رسانده است. البته وی اضافه کرد که برای اتمام ساخت بازی، زمان زیادی وقت لازم است.

اقای Eric Bossic طی مصاحبه‌اش با Silent Haven در مورد کارهای اخیرش، به همکاریش با کوجیما پروداکشن اشاره داشت. وی گفت:

“آخرین کار من مربوط می شد به Metal Gear جدیدی که قرار است در آینده عرضه شود. پاییز امسال نیز دوباره به پیش کوجیما پروداکشن برمی‌گردم تا بقیه‌ی کارهای مراحل موشن کپچر را انجام دهم. البته ممکن است چند جلسه‌ی دیگر نیز علاوه بر آن، طول بکشد. چون هنوز زمان کارهای زیادی است که برای اتمام ساخت پروژه باید انجام دهیم.”

وقتی که از اقای Bossic پرسیدند که درحال حاضر بر روی کدام پروژه‌ی Metal Gear کار می‌کنید وی جواب داد:

“من بر روی شماره‌ی آینده‌ی Meal Gear کار می‌کنم که تنها می‌توانم بگویم که زودترین زمان ممکن برای عرضه‌‌ی آن تابستان سال آینده می‌باشد. اگر بیش از آن طول کشید، من باز هم فقط بر روی بخش موشن کپچر بازی کار می‌کنم.تنها فقط مطمئنم که از صدای من در بازی استفاده نمی‌شود. اما برای بقیه‌ی چیزها هیچ اطلاعاتی ندارم. حتی نمی‌دانم عنوان بازی چیست، کوجیما پروداکشن واقعا سری و مرموز در این مورد رفتار می‌کند و گاهی اوقات موقع کار سر صحنه حتی نمی‌دانم داستان کامل آن چیست. همه‌ی این‌ها تنها به این‌ خاطر است که آن‌ها می‌خواهند این موضوع و در واقع این بازی را مخفی نگه دارند.فکر کنم مشکلی نداشته باشد که به این موضوع اشاره کنم که من بر روی این بازی کار می‌کنم، چون همه می‌دانند که کوجیما در حال ساختن چیز جدیدی است. تنها چیزی که هست، من برای مدتی نمی‌توانم جوابی به سوالات شما در مورد بازی Metal Gear Solid 5 بدهم و یا اینکه چیزی در مورد آن بگویم.”

منبع

9nine9 بازدید : 225 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

با توجه به مارک تجاری ثبت شده جدیدی از طرف Bethesda، به نظر می رسد عنوان Skyrim: Hearthfire ممکن است DLC بعدی بازی اسکایریم باشد.

شرکت همکار با بتسدا یعنی Zenimax در مورد این مارک تجاری می گوید:

“بازی کامپیوتری برای استفاده با کامپیوتر ها و کنسول های بازی. این نرم افزار کامپیوتری قابل دانلود توسط اینترنت و دستگاه های بی سیم ارائه خواهد شد. “

طرفداران تیزبین Elder Scrolls حتما میدانند که Hearthfire نهمین ماه در تقویم بازی است، پس این نام با بازی همخوانی دارد.اگر این DLC شایعه نباشد، باید انتظار داشت طبق قرار داد انحصاری Microsoft و Bethesda،این DLC ابتدا بر روی Xbox 360 عرضه شود.

منبع

9nine9 بازدید : 254 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت بازی‌سازی یوبیسافت از بسته الحاقی جدید عنوان اکشن تاکتیکی “گوست ریکون:سرباز آینده” با نام Raven Strike رونمایی و اطلاعاتی پیرامون این بسته منتشر کرد.

.

.

بر اساس اعلام سران یوبیسافت این بسته؛در Raven Strike نقشه‌های جدید و بزرگی برای بازی وجود دارند،ماموریت‌هایی جدید،سه مرحله جدید برای بخش تک نفره و هم‌چنین یک نقشه جدید برای مود Guerilla Mode حضور دارند.

بسته Raven Strike در تاریخ ۱۰‌ام سپتامبر مصادف با ۲۰ شهریور برای Xbox 360 داران و روز بعدش یعنی ۲۱ شهوریور برای PS3 داران به قیمت ۱۱٫۹۹ دلار برابر با ۱۲۰۰ امتیاز مایکروسافت عرضه خواهد شد.

9nine9 بازدید : 152 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

مسئولان شرکت کپکام تایید کردند که کار ساخت نسخه‌های کنسولی عنوان Resident Evil 6 به طور کامل به پایان رسیده است و امّا نسخه PC این بازی هم‌چنان در دست ساخت است؛نسخه‌های کنسولی آن نیز هم‌اکنون در دست چاپ و انتشار می‌باشند.

.

.

این در حالی هست که هنوز بیش‌تر از یک ماه در زمان عرضه رسمی Resident Evil 6 باقی مانده است.

Resident Evil 6 قرار است در تاریخ دوم اکتبر برابر با ۱۱‌ام مهر برای PS3 و Xbox 360 وارد بازار‌های جهانی شود.

9nine9 بازدید : 142 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

آقای “الکس هاتچینسون”,از اعضای سازنده عنوان مورد انتظار Assassin’s Crees III در طی مصاحبه ای با Ausgamers گفت که شرکت یوبیسافت به قرار دادن جنگ های دریایی در سری اساسینز کرید علاقه داشته است اما هیچ گاه از بابت این کار کاملا مطمئن نشده است.

.

.

وی گفت:

“شاید به مزاج خیلی ها یک اکشن سوم شخص دریایی زیاد خوش نیاید و شاید یک چنین ایده ای خوب ساخته و پرداخته نشود؛در نتیجه Ubisoft Montreal هیچ گاه به سراغ جنگ های دریایی نرفته است.اما اکنون تیم سازنده Assassin’s Crees III فکر می کند که این ایده می تواند موفقیت آمیز باشد و باید بیشتر روی آن کار شود.”

“هاتچینسون” ادامه داد:

“در تاریخ آمریکا کشتی ها و جنگ های دریایی با استفاده از کشتی بسیار موثر بوده اند و ما نیز باید به آن ها توجه کنیم.کشتی ها در تجارت تاثیر داشته اند,در انقلاب ها تاثیر داشته اند و …در نتیجه توجه ها باید بیشتر به سوی جنگ های دریای جلب شود.”

عنوان Assassin’s Crees III در اواخر اکتبر برای کنسول های Xbox 360 و PS3,در ماه نوامبر برای PC و در زمان عرضه Wii U برای این کنسول عرضه خواهد شد.

9nine9 بازدید : 247 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (17)

همانطور که مطمئنا می دانید، از امروز پنجمین دوره ی نمایشگاه الیست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار کرد و تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

همزمان با این نمایشگاه، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه بازی های رایانه ای را هم برگزار کرده است. یکی از برنامه های ویژه ی بخش بازی نمایشگاه، کارگاه های بازی سازی است که پنج شنبه و جمعه برگزار خواهند شد.

برنامه های این کارگاه ها به شرح زیر است:

پنج شنبه

-آناتومی ساخت بازی (چطور می شود اصولی بازی ساخت؟) | مدرس: سید مهدی دانشور

-پول در آوردن از راه بازی سازی | مدرس: سید طه رسولی

-معرفی UDK: کاربردها، ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف | مدرس: سید مهدی دانشور

 

جمعه

-ساخت بازی با Sandbox کرای انجین (IGI با گرافیک کرایسیس!) | مدرس: علی رافتی

-روایت قصه در بازی و شیوه ی تولید ایرانی | مدرس: متین ایزدی

-ماد چیست و آیا ساخت ماد فایده ای دارد؟ | مدرس: علی رافتی

لطفا

لطفا نظر بديد

تعداد صفحات : 17

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 5,088
  • بازدید کلی : 78,563