loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 258 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

۱۰ هد فون برتر جهان


این ۱۰ عدد هدفون از نظر اين وبلاگ به عنوان بهترین هدفون ها شناخته شده اند که معیار هایی از قبیل کیفیت ساخت، نویز حداقل، کیفیت صدا ، هزینه و… در انتخاب آنها لحاظ شده اند.

 معرفی برند هایی که شاید دانستن نام آها خالی از لطف نیز نباشد لزوما نه این برند ها در دسترس ما می باشند و نه همه ما توان خرید انها را داریم. این پست نمایی گذرا دارد.

MonoPrice 8323

این هدفون بی شک یکی از بهترین هدفون های موجود در برابر قیمت و کارایی می باشد. این هدفون که جزو Full Size یا همان هدفون های بزرگ رو گوشی از نوع Hi-Fi و Dj Style محسوب می شود و بهترین اندازه هد فون فول سایز را دارد. و جنس بدنه شل و ضعیف نمی باشد. این هدفون با قیمت ۲۲ دلاری خود بسیار ارزشمند می باشد.


RHA MA 450

در این بررسی به دلیل ازدیاد محصولات زیر ۵۰ دلار مقایسه ها کمی سخت به نظر می رسید . ولی در این میان این محصول RHA MA 450 که ساخت شرکت اسکاتلندی Reid And Heath Acoustic می باشد واقعا محصول کم نظیری در برابر قیمت آن می باشد صدای مناسب و پشتیبانی ۳ ساله از این محصول وجه تمایز این محصول نسبت به رقبا می باشد.این محصول ۴۹ دلار می باشد.

Velodyne vPlus

شرکت Velodyne مهارت خاصی در ساخت ساب ووفر دارد و همه آن را با اسپیکر ها و ساب ووفر های حرفه ای همچون Polk, PSB,Kilpsch می شناسند هد فونی در بازه زیر ۱۰۰ دلار به نام Vplus دارد که به طور قطع بهترین هدفون در این رنج می باشد.

Noontec Zoro

انتخاب یک هدفون در این بازار شلوغ کار سختی می باشد اما اگر بودجه خرید شما ۱۰۰ دلار می باشدو هدفون فول سایز می خواهید می توانید یک انتخاب مناسب با انتخاب هدفون Noontec Zoro داشته باشید. بهترین قیمت و کیفیت را در این میان هدفون کم رغیب Noontec Zero دارد.

Phonak Audeo PFE 132

اگرقصد دارید کمی بیشتر هزینه کنید و به دنبال یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی هایی با ظرافت و بیس و صداهایی اینچنینی هستید. بی شک می توانید از این هدفون نهایت لذت را ببرید. این هدفون قادر است صدای های ریز و دقیق را به برای شما پخش کند و دقت بالای آن را به راحتی با گوش دادن به آن درک خواهید کرد.این هدفون در محدوده زیر ۲۵۰ دلار می باشد و قیمتی معادل ۲۳۹ دلار خواهد داشت.

HiFiMan HE-400

اگر بیشتر از حد معمول هزینه می پردازید احتمالا دنبال محصولی با کیفیت هستید که وچه تمایزی با دیگر محصولات داشته باشد یکی از این محصولات HiFiMan 400 می باشد که برای خرید یک هد فون فول سایز باد ۴۰۰ دلار هزینه کنید. هد فون های با این رنج قیمت از کارایی خانگی فراتر می روند و بیشتر در مصارف خاص کاربرد خواهد داشت که البته قشر خاص و مورد نظر خود را همچون عاشقان موسیقی را می طلبد و یا کار هایی در حوزه موسیقی مونتاژ و…

از ین جای کار به بعد شما می توانید حرفه ای ترین هد فون های دنیا را در کلاس ها قیمتی خود مشاهده کنید.

BeyerDynamic T-70

این هدفون حرفه ای تقریبا ۶۰۰ دلار می ارزد از دید ما در کلاس قیمتی زیر ۶۰۰ دلار بهترین گزینه می باشد

Sennheiser RS 220

سنهایزر شاید تنها برندی بود که من به شخصه در این معرفی می شناختم . این برند آلمانی معروف که پیش از این تجیزات خاص و نظامی تولید می کرد (در سال های گذشته) هم اکنون یکی از سلاطین بی چون و چرای تجهیزات صدا می باشد. این مدل نیز در کلاس زیر ۶۰۰ دلاری ها نمونه بی نظیری بوده با توجه به بی سیم بودنش مطمئنا قابل توجه مخاطبین قرار خواهد گرفت.

FitEar ToGo 334

شاید عجیب ترین هد فون این معرفی را مدل بتوان۳۳۴ FeatEar ToGo دانست. هدفون ژاپنی که کاملا دست ساز بوده و قیمت عجیب ۱۳۵۰ دلاری اون مو به تن آدم سیخ می کنه به هر حال این بهترین هدفون تو گوشی دست ساز بئده ئ احتمالا از کیفیت خارقالعده ای نیز بر خوردار هست.

Audez LCD -3

بی شک سلطان هدفون‌های فول سایز Audez LCD-3 می‌باشد که صدای شفاف و بی نظیر آن شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد. این هدفون که ساخت کشور آمریکا می‌باشد ۱۹۴۵ دلار قیمت دارد که گران قیمت‌ترین هدفون معرفی شده.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لطفا

لطفا نظر بديد

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 5,057
  • بازدید کلی : 78,532