loading...
9nine9
سلام

خوش اومديد

لطفا نظر بديد

9nine9 بازدید : 243 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

این مد بسیار قشنگیه بازی به این صورته که شما اول یک کلت دارید و هر نفر رو که بکشید اسلحتون یه لول میره بالا تر خیلی باحاله.اگه من ببینم کسی واسه gun game سرور زده حتما میرم توش.

 

دانلود مد gun game 

 

پسورد:www.asteroids.tk

 

9nine9 بازدید : 142 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر

سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم

بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار قدرتمند داشته باشید

 

پسوردش : www.gorgandl.com

 

دانلود- Download Direct link

9nine9 بازدید : 290 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

گارنا چیست؟ گارنا یک نرم افزار شبکه مجازی است (V*P*N) که به کاربران امکان می دهد که رایانه های خود را به یکدیگر شبکه کنند به عبارت دیگر به کاربران اجازه می دهد رایانه های خود را LAN کنند و یا ساده تر این برنامه یک گیم نت برای کاربران مهیا می کند.

چرا برای بازی آنلاین باید از گارنا استفاده کنم؟ بازیهای جدید که به بازار می آیند اغلب MultiPlayer بازی کردن را تحت قفل آنلاین قرار می دهند که همین امر موجب می شود کاربرانی که از نسخه های کرک شده آن بازی استفاده می کنند نتوانند MultiPlayer بازی را انجام دهند لذا اینگونه بازیها باید تحت LAN یا شبکه مجازی بازی شوند حال شما برای MultiPlayer بازی کردن این بازیها باید در خانه 2 رایانه داشته باشید ولی عملی کردن این مسئله کمی گران تمام می شود اینجاست که پای گارنا به میان می آید وبرای شما یک شبکه محلی در اینترنت ! ایجاد می کند.

بعد از دانلود نرم افزار آنرا نصب و اجرا کنید که با صفحه ی زیر روبرو می شوید:

 

برای ساختن اکانت جدید شما باید روی گزینه Register کلیک کنید . درمرحله ی بعدی با صفحه ی زیر روبرو می شوید که باید مشخصات خود را وارد کنید:

*** حتما از ایمیلی استفاده کنید که معتبر باشد چون لینک فعال سازی به این ایمیل ارسال میشود . در صورت مورد قبول واقع شدن User شما با پیام زیر روبرو می شوید:

مجدد از  صفحه اول ظاهر شده user و password را وارد کنید و وارد محیط گارنا شوید.

تبریک میگویم شما الان عضو گارنا هستید!

9nine9 بازدید : 278 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

گارنا یکی از معروفترین برنامه های بازی انلاین است که یک شبکه ی مجازی

بین دو یا چند کامپیوتر ایجاد میکند و باعث میشود که ما بتوانیم انلاین بازی

 

 کنیم... با این برنامه توانایی انجام بازی های معروفی همچون Call Of Duty و

 

Battelfild و Starcraft و Warcraft  را بازی کرد.

 

دانلود برنامه ی گارنا با لینک مستقیم

 

 

 


9nine9 بازدید : 1014 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

فایل Updating PunkBuster را دانلود و نصب کنید سپس این نرم افزار را اجرا کنید و بر روی دکمه ی Add a Game کلیک کنید و بعد از قسمت Game بازی Call of Duty 4 را انتخاب کنید و بر روی Browse کلیک کرده و محلی که بازی قبلا در آنجا نصب شده را مشخص کنید. به قسمت قبلی برگردید و بر روی Check For Updates کلیک کنید و دقایقی منتظر بمانید.(به اینترنت باید متصل باشید.)

آپدیت کردن PunkBuster مرحله مهمی است. (به تصویر زیر توجه کنید)

PunkBuster

 

 


دانلود Updating PunkBuster - حجم 711 کیلوبایت

پسورد فایل زیپ : www.aligame.ir

9nine9 بازدید : 360 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

اين فيلم يه اسنايپر كه حدودا ميشه گفت n1 هستش و من كه خداييش حال كردم 

من دوست دارم اسنايپر كلن ما هم ايجوري باشه .

دانلود 

9nine9 بازدید : 279 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از مدت ها در تاریخ 1 ژوئن سال 2012 میلادی شاهد انتشار رسمی بازی فوق العاده ی SBK Generations برای هر سه کنسولرایانه ، ایکس باکس 360 و پی اس 3 بودیم. بازی SBK Generations از یک موتور گرافیکی بی نظیر بر خوردار است که باعث می شود جایگاه خود را تثبیت کند. نسخه ی رسمی از سری بازی های  FIM Superbike World Championship بازگشته است ! و در حال حاضر یکی از کامل ترین شبیه سازی موتورسواری تا به کنون است . بازی را در 4 فصل اط مسابقت SBK world championships به سرانجام برسانید.

با یک نام تجاری جدید 2012 مرحله ای جدید برای مسابقات جهانی ایجاد کرده است . مهارت خود را در سری جدید از بازی SBK Generations بسنجید.توسط بازی SBK Generations ، نقطه عطفی در توسعه ی شاهکار های صنعت رایانه دیده میشود.این بازی موتور سواری با 220 موتور سوار ، بیش از 60 مدل متور ،بیش از 140 تیم موتور سواری ،17 پیست موتور سواری و 16 بخش مختلف در قسمت مولتی پلیر شما را تا آخرین مراحل همراهی می کند. موسیقی متن و صداگذاری این بازی بسیار تحسین بر انگیز است . به گونه ای که شنیدن تشویق تماشاچیان شور و شگرفی خاصی به گیمر منتقل می کند. حس و یا بهتر بگویم تجربه ی موتور سواری در یک پیست واقعی را با بازی SBK Generations تجربه کنید. کاراکتر بندی و رعایت جزئیات بسیار عالی رعایت شده است.در این نسخه از بازی شاهد بهبود تاثیرات بصری شامل منوها - محیط ها -کاراکتر ها -سه بعدی -کنتراست و ... شده ایم.در بازی SBK Generations شاهد حضور پر رنگ لیگ های معروف دنیا هستیم که از نشانه های مثبت این بازی میباشد.

 

  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

  
اين فايلها که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 

دانلود قسمت اول با حجم یک گیگ

دانلود قسمت دوم با حجم یک گیگ

دانلود قسمت سوم با حجم یک 945 مگابایت

 

 

 

 

 

وب سایت میهن دانلود

لطفا

لطفا نظر بديد

تعداد صفحات : 17

درباره ما
سلام محمد جواد هستم 15 ساله از بوشهر ازعدد9خوشم مياد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين تو اين بلاگ چي بذارم ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 5,197
  • بازدید کلی : 78,672